menusearch
armenpolymer.com

مستربچ آنتی استاتیک

(7)
(0)
مستربچ آنتی استاتیک

مستربچ آنتی استاتیک (Anti static)

مستربچ آنتی استاتیک (Anti static) به منظور بهبود خواص محصول و جلوگیری از بار الکتریسیته ساکن در هنگام تولید و یا پس از آن تولید می شود. پلیمرها عمدتاً در برابر جریانات الکتریسته نارسانا هستند و الکتریسته ساکن بیشتر هنگام تماس سطوح فیلم و قطعات بر روی هم یا در هنگام عبور از بین غلطک های اکسترودر بروی سطح محصول و همچنین عبور هوای خنک کننده از روی سطوح تجمع پیدا می‌کند مستربچ انتی استاتیک (Anti static) بیشتر به روی ماتریس پلیمری پلی اتیلن ،پلی پروپیلن و پلی استایرن فرموله می‌شود.

مستربچ افزودنی آنتی استاتیک (Anti static) شرکت آرمن پلیمر

شرکت آرمن پلیمر در راستای بهره وری در واحد تحقیق و توسعه با رصد کردن تاپ برند های پلیمری در نقاط مختلف دنیا برای دسترسی به دانش تولید مستربچ آنتی استاتیک (Anti static) با حفظ خواص بالا در شرایط رطوبتی حتی 10 تا 12 درصد این تضمین و اطمینان خاطر را به مخاطبان و مشتریان خود می‌دهد.
استفاده 1 تا 4 درصد در تولید محصولات اکستروژنی و 6-3 درصد در محصولات اینجکشن باعث کاهش بسیار بالا در مقاومت سطحی الکتریکی محصول فرآیند شده می‌گردد و نه تنها هیچ تغییری در خواص مکانیکی و ظاهری برروی محصولات نمی‌گذارند.

مستربچ افزودنی آنتی استاتیک (ضد الکتریسته ساکن)

مستربچ آنتی استاتیک قوی باعث جلوگیری از تجمع الکتریسته ساکن٬ عدم جذب گرد و غبار و دوده در محصولات پلاستیکی می‌شود. مواد پلاستیکی عایق های خوبی هستند به همین دلیل می‌توانند از تجمع بارهای استاتیک جلوگیری می‌کنند. عوامل آنتی استاتیک در طی فرآیند اکستروژن به پلیمر افزوده می‌شوند سپس به سطح مهاجرت می‌کنند و به رطوبت جو واکنش می‌دهند.

مستربچ آنتی استاتیک مورد استفاده در پلیمر ها موجب بهبود چشمگیر فرآیند چاپ در محصولات پلاستیک می‌شود. شرکت آرمن پلیمر آمادگی دارد هرگونه مستربچ آنتی استاتیک (Anti static) درغالب تلفیق با مستربچ رنگی و دیگر مستربچ های افزودنی جهت مشتریان عزیز به صورت سفارشی تولید نماید.

معروف ترین ایجنت های ضد الکتریسته ساکن

افزودنی به کار رفته در مستربچ افزودنی آنتی استاتیک (Anti static) بر پایه PVC (پلی ونیل کلراید) سدیم الکیل سولفونات است.

افزودنی سرفکتانت یونی از اتوکسیلات آمین و سولفات ها در مستربچ افزودنی آنتی استاتیک (Anti static) بر پایه پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و بوتادین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گلیسرول مونواستئارات منحصراْ در مستربچ افزودنی آنتی استاتیک بر پایه پلی پروپیلن به کار می‌رود.

مزایای مستربچ افزودنی آنتی استاتیک (Anti static)

  • رسانا کردن خفیف پلاستیک و ممانعت تجمع الکتریسیته ساکن

  • از بین رفتن گرد و غبار و آلودگی سطحی محصول

  • پیشگیری از آتش سوزی به دلیل حذف جرقه در محیط

  • سهولت روند تولید و کاهش خطرات ناشی از الکتریسیته

  • ممانعت از چسبیدن مو به سطوح خارجی

  • استفاده بهینه و راحتر از محصولات

کاربردهای مستربچ افزودنی آنتی استاتیک (Anti static)

  •  فیلم های بسته بندی

  • مخازن دورانی

  • قطعات الکتریکی و الکترونیکی

  • اسباب بازی

  • لوازم آشپزخانه 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر