menusearch
armenpolymer.com

مستربچ خوشبو کننده

(7)
(0)
مستربچ خوشبو کننده

مستربچ خوش بو کننده (Freshener) چیست

 مستربچ افزودنی خوش بو کننده جهت از بین بردن بوی نامطبوع مواد اولیه و خوشبو شدن محصول نهایی با رایحه انواع گل ها مانند یاس وهمچنین برخی میوه ها مانند سیب، توت فرنگی و ...
مواد اولیه پلیمری بعد از چندین بار استفاده و فرآیند شدن با کاربردهای متنوع معمولاً دارای بوی نامطبوع هستند که گاهاً خطرات بهداشتی نیز به دنبال دارند مستربچ افزودنی خوشبو کننده آرمن پلیمر با استفاده از اسانس های میوه ها و گل ها و ... این بوی بد را جذب و جایگزین می‌کند. مستربچ خوش بو کننده (Freshener) در محصولات لوازم خانگی، بهداشتی، نایلون و نایلکس و گرانول های بازیافت شده در تولید کیسه زباله و همچنین اسباب بازی ها استفاده می‌شوند. درصد های بسیارکمی از این محصول بوی بد را کاملا از بین می‌برد.

مواد آلی که از مرحله پلیمریزاسیون ماتریس پلیمر و یا در فرآیند های تشکیل پلیمریزاسیون باقی می‌ماند٬ معمولا دارای بوی بد هستند که مستربچ خوش بو کنند به مواد اضافه می‌گردد.

مستربچ های خوش بو کننده به شکل گرانول بوده و استفاده از مستربچ خوشبو کننده مانند مستربچ رنگی است. بطور کلی مستربچ خوشبو کننده با درصد مصرف بسیار کم به راحتی می‌تواند محصولی خوش بو را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

مزایای مستربچ خوشبوکننده (Freshener)

از بین بردن بوی نامطبوع پلاستیک های چند بار فرآیند و ایجاد رایحه خوشایند در محیط

کاربرد های مستربچ خوشبوکننده (Freshener)

  • کیسه های زباله یکبار مصرف

  • سفره های یکبار مصرف

  • محصولاتی که از مواد ریسایکل تولید شده اند