مزایا استفاده از مستربچ سفید

مستربچ سفید چیست؟

مستربچ سفید: حاوی دی اکسید تیتانیوم با کیفیت بالا هستند. نوع دی اکسید تیتانیوم استفاده شده در هر یک محصول متناسب با نیازهای برنامه مورد نظر انتخاب شده است.

برخی از محصولات همچنین حاوی کربنات کلسیم میکرونیزه با سفیدی استثنایی، خلوص شیمیایی هستند سایشی کم، که به عنوان یک ماده ضد انسداد برای فیلم عمل می‌کند. زمان خنک کننده را کاهش می‌دهد، سفتی را افزایش می‌دهد و هزینه استفاده را کاهش می‌دهد.
مستربچ سفید: در سطح پیشرفته ترین خطوط تولید پردازش می‌شوند و هر قسمت تحت آزمایش قرار می‌گیرد. ما محدودیت های تحمل سختی را برای هر پارامتر تعیین کرده ایم، الزامات مورد نیاز برای هر استفاده نهایی را مطالعه کرده ایم. مولفه های کنترل شده شامل محتوای رنگدانه ها، رنگ، کیفیت پراکندگی، میزان رطوبت و اندازه و کیفیت گلوله است.

مزایای استفاده از مستربچ سفید

  • ترکیب و سازگاری رنگ

 با استفاده از مستربچ سفید می‌توان سازگاری ترکیب توسط فیدرهای دوز اندازه گیری با حداکثر تحمل انحراف تضمین شود. دی اکسید تیتانیوم و کربنات کلسیم در آزمایشگاه کنترل می‌شود، یعنی مقدار مشخص از مستربچ در معرض تجزیه در اثر حرارت قرار می‌گیرد و درصد محتوای هر ماده محاسبه می‌شود.

  • کیفیت عالی پراکندگی رنگدانه ها در مستربچ سفید

 کیفیت پراکندگی در مستربچ سفید احتمالاً مهمترین پارامترها ی اصلی است، زیرا قدرت رنگ را تعیین می‌کند از رنگدانه ها به دست می‌آید. همچنین، کیفیت پراکندگی بهتر باعث کاهش زمان تولید کاربران می‌شود.

  • تجهیزات برای تمیز کردن یا تعویض فیلتر در مستربچ سفید

کیفیت پراکندگی رنگدانه با قابلیت ترکیب عالی اکسترودرهای مداوم اطمینان حاصل می‌شود.
فیلتراسیون مذاب که ذرات بیش از حد و مواد خارجی را در خود نگه می‌دارد.
کیفیت پراکندگی در آزمایشگاه یا با ارزیابی نوری فیلم دمیده یا با آزمایش مقدار فشار فیلتر کنترل می‌شود.

  • رطوبت کم در مستربچ سفید

وجود مواد فرار، در بیشتر موارد رطوبت، می‌تواند مشکلات تولید ایجاد کند و / یا می‌تواند کیفیت را تحت تأثیر قرار دهد از محصول نهایی.
محتوای فرار بسیار کمی توسط تجهیزات خشک کردن که در آن گلوله ها پردازش می‌شوند، قبل از انتقال به واحدهای ذخیره سازی و کیسه، اطمینان حاصل می‌شود. میزان رطوبت توسط آزمایشگاه کنترل می‌شود.

  • محدوده و کاربردهای محصول در مستربچ سفید

همانطور که در محصول ارائه شده محدوده استاندارد گسترده ای در حامل های PE، PP، PS، PVC-P و Universal موجود است محدوده استاندارد طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله اکستروژن، فیلم دمیده ضربه را پوشش می‌دهد و قالب گیری تزریقی محصولات ساخته شده را می‌توان در صورت درخواست فرمول بندی کرد.

کاربرد های مستربچ سفید

  • محصولات کشاورزی: ​​مالچ (پوشش خاک)، برزنت های کشاورزی و لوله های آبیاری
  • کیسه و گونی بافی: گونی برای خوراک دام، شکر، آرد گندم، رافیا و کاربردهای آن در کشت
  • بسته بندی محصولات:مواد منفجره، تزریق شده، ورقه ها، فیلم های مسطح و ضربه ای، ورق (ترموفرم) نیز برای تماس مستقیم با غذا با تأکید بر غذاهای لبنی و چرب
  • قطعات خودرو: قطعات فنی تولید شده در پلیمرهای مهندسی (پلی آمیدها، پلی استرها، POM و غیره)
  • صنعت الکترونیک الکترونیکی: ماشین لباسشویی، مخلوط کن، میکسر، جاروبرقی، دستگاه قهوه، نوت بوک، دی وی دی، تلویزیون و …
  • نساجی و الیاف: تک رشته ای و چند رشته ای
  •  ساخت و ساز:  ژئوممبران، کانال، سیم و کابل، پروفیل، شاخه، شیلنگ، اتصالات، مخازن آب و لوله های راه راه

مستربچ سفید با کیفیت عالی

مستربچ سفید از رایج ترین و پر کاربردترین مستربچ هاست این نوع مستربچ در گروه مستربچ رنگی قرار میگیردو تشکیل شده از: پلیمر پایه، افزودنی و سازگار کننده است. مستربچ های سفیدبراساس میزان تیتان و طیف رنگ سفید دسته بندی می‌شوند که می‌توان به مستربچ سفید عدسی برفی، مستربچ سفید رشته ای برفی، مستربچ سفید دون گرد برفی، مستربچ سفید مات رشته ای، مستربچ سفید عدسی شیری، مستربچ سفید دون گرد شیری، مستربچ سفید دون گرد ته آبی و …

فرمول مستربچ سفید

مستربچ سفید مورد استفاده در برنامه های پلاستیکی یکی از مواردی است که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 مستربچ سفید White masterbatch روشنایی محصول نهایی را فراهم می‌کند. از انواع مواد شیمیایی مانند دی اکسید تیتانیوم، اکسید آنتیموان، اکسید روی و سولفید روی برای تهیه این خواص در پلاستیک استفاده می‌شود. برخی از دلایل اصلی استفاده از دی اکسید تیتانیوم به دلیل خاصیت خاص آن از جمله اندازه ذرات متوسط ​​(19/0 تا 22/0 میکرون)، ضریب شکست بالا و …

طیف وسیعی از مستربچ های سفید ما بر اساس دی اکسید تیتانیوم با کیفیت برتر است. دی اکسید تیتانیوم که ما از آن استفاده می‌کنیم بر اساس خواص عالی آن مانند ته رنگ، رنگ و مقاومت در برابر مات شدن و رنگ آمیزی انتخاب می‌شود. این یک سطح تصفیه منحصر به فرد است که پراکندگی خوبی در پلاستیک ها ایجاد می‌کند و هیچ تاثیری بر خصوصیات رئولوژیکی یک پلیمر ندارد. در صورت پراکندگی دی اکسید تیتانیوم در پلاستیک، ممکن است منجر به عدم استفاده کافی از رنگدانه و از بین رفتن خصوصیات نوری و مکانیکی شود.
مستربچ سفید ما حاوی مواد افزودنی ویژه ای هستند که باعث می‌شود رزین با رنگدانه تیتانیوم سازگار باشد. همچنین باعث جاری شدن رزین می‌شود تا به درستی پراکنده شود. ما این مستربچ ها را در انواع مختلف عرضه می‌کنیم که بستگی به درصد دی اکسید تیتانیوم دارد. همچنین به استفاده نهایی و تکنیک های پردازش بستگی دارد. ما مستربچ های سفیدی را تشکیل می‌دهیم که حاوی حداکثر 70 درصد دی اکسید تیتانیوم در‌ آنها هستند.

عوامل تاثیر گذار در تولید مستربچ سفید و مستربچ رنگی

  • تکرار پذیری رنگ محصول: از آنجایی که قدرت رنگ دهی پیگمنت ها بسیار بالا است کوچکترین تغییر در رنگ مستربچ باعث تغییر رنگ زیادی در محصول نهایی می‌گردد.
  • پخش رنگ: از عوامل مهم در مستربچ سفید است از آنجایی که عدم توزیع و پخش پیگمنت در بافت پلیمر سبب غیر همگونی قطعه تولیدی می‌گردد.
  • ماتی محصول: براساس ماتی محصول می‌توان میزان استفاده از مستربچ سفید را اندازه گیری کرد.